Freestyle cruisen

We zijn nu twee keer met Aida gevaren en ik kan wel zeggen dat het lekker freestyle is. Het is wel wenselijk om in de restaurants tijdens het diner een lange broek te dragen. Verder is het een kindvriendelijke rederij met diverse activiteiten. Voor volwassenen is er ook veel aanbod met shows, muziek avonden en party's.

Zoek je rust, ook dat kun je vinden in de diverse bars.
Het contact met de crew is lekker losjes waarbij er enorm veel respect komt van de crew zelf. Ook de officieren kun je overal tegen komen en een groet blijft zeker niet uit.

Aida is wel een rederij gericht op Duitse gasten, de voertaal aan boord is ook Duits.
Tijdens onze reizen waren de meeste passagiers Duits, dit is wel goed om te weten.

Het eten krijgt van mij zeker een 9, wat we ook hebben geproefd, het was heerlijk, al zullen smaken verschillen maar over de kwaliteit valt echt geen slecht woord te zeggen.
Vers is de hoofdmoot en na een rondleiding door de keuken werd dat nog eens bevestigd, zelfs brood wordt er vers gebakken. De hygiëne in de keuken en van het personeel is van een zeer hoog level.

De hutten zijn er in verschillende soorten, wij hadden beide keren een balkon hut, alles wat er moet zijn is er, wel een tip: neem op sommige schepen een verlengsnoer mee, al is dat altijd wel handig met welke rederij je ook vaart.

Al met al zou ik Aida zeker kunnen aanbevelen om in elk geval eens geprobeerd te hebben.
Mocht je vragen hebben over iets wat ik niet gezegd heb laat het maar weten in dit forum.

Aida :)(y)

CruiseTravel